Touchpoint! Klanttevredenheidsonderzoek

Een van de eerste touchpoints dit jaar was ons klanttevredenheidsonderzoek. Gezien we al jaren en jaren naar perfectie streven, komt onze helpdesk en support er dus gewoon perfect uit. Klasse en alle complimenten, we hadden het al gehoopt…

Daarnaast wordt er zeker ook niet geklaagd over onze functionaliteiten en wat we kunnen, petje af. Bereikbaarheid, response, allemaal perfect. Complimenten dat we zo weinig “bla bla” vertonen, maar gewoon hard aan de slag gaan en resultaten leveren, ook fijn om te horen.

Enkele quotes:
“Onbetwistbare achtergrond informatie m.b.t. onderscheidendvermogen”
“Ik vind de support goed en het contact met jullie positief!”
“Vooral doorgaan op ingeslagen weg!”

En dat laatste gaan we zeker doen. Maar ja… perfectie bestaat niet hé… als grootste punt kwam naar voren het moderniseren van onze User Interface.

“Wellicht de beheerdersinterface in een wat moderner formaat.“

Dit laten wij ons natuurlijk geen tweede keer zeggen en dus gaan we weer hard aan de slag, binnenkort ziet het er dus weer een slagje moderner uit. Bij deze alvast een voorproefje.